花見のついでにやるバトミントンにしてはガチすぎるお天気お姉さん【青原桃香×小林李衣奈】勝ちにいってる?

花見のついでにやるバトミントンにしてはガチすぎるお天気お姉さん【青原桃香×小林李衣奈】勝ちにいってる?

9 comments
  1. キャスター全員
    基本負けず嫌いよ

    じゃないと
    ここまで残ってへんのよ

    マジで マジで

  2. Well, if this was maid-cafe, I’d be saying :Moi, Moi, Kyun, Kyun! In plain English give me More of these girls, please! And poor little Ayaka was not let outside studio too play! But I understand that 🎀-chans powers are too strong ,best left inside, no cloud or rain! Soo, sorry 🎀-chan! 😂!

コメントを残す